ARCHIPELAGO

Flängt runt en del de senaste dygnen. Tidigt igår morse packade jag väskan och drog ut till landet på Väddö. Tillbringade ett väldigt mysigt dygn hos min fina kusin och moster (som nästan är grannar med oss där ute). Tittade på film, lagade pizza och cyklade en lång fin tur. Fantastisk njutning för mig att komma ut till Roslagen och naturen (denna sommar har jag åkt ut så fort jag haft ett ledigt dygn typ). Idag har jag spenderat förmiddagen på Väddö, eftermiddagen på Ljusterö och kvällen i Stockholm. Jag är hemma nu igen, med andra ord. Storebror kikade förbi ikväll. Det gjorde mig glad! Vi har inte träffats sedan juni, så vi hade en del catching-up to do.

 

Nu ska jag pussa på min Happy och sova. Imorgon är en annan dag.

 

Sommar på Väddö

Kommentarer
Postat av: marty

vilka underbara bilder. mysigt med svensk skärgårdssommar, herregud vilken lyx egentligen. blir underbart att komma hem till framöver och njuta mer av än jag gjort under mina 20 år ;) jag klagar dock inte nu, är kär och galen i hettan.. hoppas du mår underbart. gnöla inte över bella, tiden går fort och snart ör ni ju där tillsammans. kommer bli en häftig upplevelse och det passar nog dig alldeles utmärkt. när far du? stor puss från marty

2010-08-12 @ 18:54:41
Postat av: Denise

Sötnos! Ja, det är ju underbart. Man kommer verkligen sakna det när man åker bort, men å andra sidan njuta riktigt riktigt ordentligt när man kommer hem till det :) Jag hoppas att du har det bra! Tänker på dig :) Ja, haha, vi får hoppas att tiden springer iväg. Tack för fina ord vännen, om allt går som planerat åker jag nog iväg i mitten av januari. Spännande! När kommer du hem på besök? Och när kickar skolan igång för din del? Hoppas att du mår bra och har det fint! Massa pussar

2010-08-12 @ 21:23:21
URL: http://dstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0