AU REVOIR PARIS

I fredags var det min sista dag i Paris. För den här gången. Gick upp tidigt på morgonen med Hannah för att gå ut och äta frukost på en bistro nere på gatan. Croissant och kaffe i morgonsolen. Efter frukosten kramades vi hejdå vilket var väldigt tråkigt, men jag har en känsla av att vi kommer ses ganska snart igen. Någonstans i världen. Jag gick upp till lägenheten och packade ihop min väska. Begav mig ut på stan och promenerade runt i solen i två timmar. Insöp det sista av Paris-luften. En fågeljävel sket på mig i Palais Royal. Blev arg och traskade hemåt. Köpte med mig lite China-food hem och begav mig sedan vid ett-tiden ut mot Charles De Gaulle. På flygplatsen fick jag reda på att mitt plan var lite drygt en timme försenat, men jag köpte en massa fantastiska macaroons på Ladurée, så det gick väl ingen nöd på mig. Annars gick flygresan hem fint. Mamma, Bosse, Happy och Chiquita kom och hämtade mig på Arlanda. Lika mysigt varje gång. Åt indiskt på kvällen och jag berättade alla historier från dessa fantastiska dagar i Paris.


Kommentarer
Postat av: hannah

å älskling, som jag saknar dig! <3

2010-08-24 @ 08:04:46
Postat av: Denise

Finaste vännen! Du anar inte hur mycket jag saknar dig <3

2010-08-24 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0