SEE YOU LATER ALLIGATOR

Att säga hejdå till sin bästa vän. Det kan jag skriva upp på listan över något av det tråkigaste jag någonsin behövt göra. Även om jag vet att vi ses igen om några månader. Även om jag vet att vi kommer att bo tillsammans i LA om några månader. Det är svårt. Jag kan inte förstå att vi ska vara ifrån varandra i fem månader. Det går fort, jag vet, men jag har aldrig behövt sakna på det här sättet förut. Aldrig behövt vara ifrån någon på det här sättet. Någon jag älskar och står nära. Jag har alltid haft min familj och alla mina nära vänner hemma vid min sida, genom hela livet. Jag vet dock med mig att vår vänskap kommer växa sig stark av att genomgå något som detta. Att vi kan bevisa för varandra att en vänskap kan vara minst lika stark och nära, även om man befinner sig på olika sidor av jordklotet.

Jag önskar dig (er, Loppan också såklart!) all lycka till med flytten, plugget och allt roligt och nytt som kommer därtill. Det kommer gå bra, och ni kommer få en fantastisk höst! Det ska bli så spännande att få följa denna resa, detta äventyr. Lär känna LA nu tjejer, så gör vi staden snart tillsammans!
LOVE

In a while, crocodile


Kommentarer
Postat av: B

I love you bästis!

2010-08-13 @ 04:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0