1 MÅNAD

En månad kvar idag. En månad kvar tills jag lämnar tryggheten i Sverige och flyttar till andra sidan Atlanten. Skräckblandad förtjusning kan jag säga. Jag försöker fokusera på allt roligt som väntar, vilket äventyr jag har framför mig. Just nu kan jag dock inte undgå att tänka mest på alla fina jag lämnar här hemma. Jag blir lite sentimental av julen. Men sen kommer jag att tänka på att jag faktiskt kommer hem emellanåt och att jag inte flyttar och lämnar allt för evigt. Jag behöver pepp och stöd, och det får jag vart jag än vänder mig. Jag har verkligen världens finaste familj och vänner.

Just nu jobbar jag brutalt mycket. Även om jag är trött så är det hur kul som helst. Julrushen är på gång känner vi, och julstämningen på NK är på topp. Igår efter jobbet bjöd Fossil på brakmiddag på Friday's. Galet mycket mat, hotshots och drinkar. Lika trevligt som alltid!
Imorgon, på min enda lediga dag, ska jag infinna mig hos den Amerikanska Ambassaden 8.00 för att ordna med mitt visum. Ingen sovmorgon här inte. Därefter blir det frukost med Frida och Felicia, för att senare möta upp Jen. Vi fyra har bokat tid hos ett medium som vi nu äntligen ska få träffa. Den här dagen har jag längtat efter länge. Jag tror och hoppas att det kommer bli en fantastisk upplevelse.

Middagen igår. Världens finaste workies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0