KALAS

Igår var det dags för kalas nummer två för vår fina Fialotta. Väldigt bra uppstyrt av damen och grymt sköna gäster. Det blev en galen kväll som vi såhär i efterhand kan kalla shotarnas afton. Det var bra tryck redan i lokalen där shotarna och vinet/ölen/skumpan flödade. Efter några timmar förflyttade vi oss till Amba och hängde i djbåset på Redroom. Där blev det ännu mer champagne och fisk, så vid tvåtiden tror jag att jag tog mitt förnuft till fånga och traskade hem på extremt vingliga klackar. Det jag vill säga är, tack älskade vännen för ännu en fantastiskt rolig kväll! Jag lånade lite bilder från Jonas, mina kommer upp när jag tagit tummen ur röven och laddat över bilderna. Med de vackra orden säger jag godnatt.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0