RUBRIK

Fantasilös. Jag har haft tre sköna lediga dagar hittills denna vecka. I måndags var det soffan hela dagen i princip. Riktigt trött tjej. Igår hann jag med att träna, gå till tandläkaren (jag fan bor där?) och träffa Daniel för middag och vin på kvällen. Mycket trevligt. Idag när jag kom till jobbet med tankarna på att jag skulle jobba 12-17 fick jag beskedet att jag inte alls skulle det. Då hade man gått upp i onödan, just denna dag då det var speciellt jobbigt att kliva ur sängen. Nu hade jag plötsligt ännu en ledig dag framför mig som jag inte kände för att slösa bort. Spontant är bäst. Det visade sig bli en riktigt mysig heldag på stan med Fia och Jonas. Vi har sprungit runt hela staden i affärer i jakt på något fint att ha på oss på lördag. Ironiskt nog var det ("shopoholicen") Jonas, som bara skulle agera sällskap, som fick med sig överlägset flest kassar hem. När mörkret föll på trillade vi in på en god Thai på Nybrogatan där vi avnjöt en galet god kyckling-cashew lunch/middag. Sara joinade för lite tjatter och skratt. Nu ligger jag helt utslagen i sängen. Lika slut i kroppen som efter en hård arbetsdag. Men jag är glad ändå.

Jag och Fisen i somras

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0