SHOW ME YOUR TEETH

Denna dag har varit lite av en känslomässig roller-coaster. Ena stunden roliga besked, andra stunden mindre roliga. Mindre roligt var mitt tandläkarbesök idag. Fantastiskt tandläkare, inte så fantastisk räkning. Imorgon ska jag börja laga hål och längre fram ska vi rycka visdomständer. Detta blir en historia på många tusenlappar, tusenlappar som jag egentligen vill ha med mig till USA. Men det är väl lika bra att få detta gjort innan flytten.

Dagens roliga besked är att jag köpt flygbiljett till LA. One-way. Känns lika skrämmande som underbart. Lördagen den 8 januari sätter jag mig på ett plan och påbörjat mitt livs resa.
På tal om resa är det idag exakt en månad tills jag och min älskade mor åker på mor-dotter-resa till Puerto Rico, Gran Canaria. Det ska bli så himla underbart. Bara jag och mamma. Världens bästa mamma.

Kommentarer
Postat av: B

Jajajajajajajajaja! Tiden går så fort nu, snart ses vi. Och snart är vi här tillsammans bästis!



Vad var det för problem med tänderna? Har du köpt flygbiljett själv? Vi måste skypea!



Kan du imorgon någon tid?

LOVE

2010-10-07 @ 02:01:10
URL: http://laloveb.blogg.se/
Postat av: Bella

Skärpning! BLOGGAAAAA

2010-10-12 @ 16:19:00
URL: http://laloveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0