FRIDAY, SATURDAY AND SUNDAY

FYI, så blev det inget Hoffmaestro för oss i fredags. Kaos var bara förnamnet och jag får allergiska utslag av bara tanken på alla människor. Hoffmaestro är grymma och jag önskar dem all framgång i världen, men jag kan inte låta bli att fråga mig - när blev ni så här stora? När kön för en spelning i princip sträcker sig från Sergels Torg till Gröna Lund? När vi nåddes av nyheten att insläppet hade stängt och vi inte ens lyckats kriga oss på en spårvagn gav vi upp. Det blev mexikansk middag på Taco Bar istället, följt av godis och en bra film uppe hos Jennifer. Där har jag för övrigt bott hela helgen. Vi har haft det riktigt mysigt. Igår jobbade jag i några timmar, därefter chillade vi lite "hemma". Åt Vapianosallad till middag och firade världens bästa Julia senare på kvällen. Riktigt trevlig kväll som bjöd på skratt och god bål. Lite för god bål för efter några glas fick vi för oss att gå ut, trots att vi lovat varandra att stay sober och inte gå ut. Vi mötte upp tjejerna och körde en liten sväng på stan. Vi måste ju erkänna att det är mycket roligare än att gå hem tidigt och sova?
Idag har jag fikat ett par timmar på Kaffeverket med mina fina tjejer (vi saknade dock några själar). Massa skratt, tårar och catching-up. Ni är bäst! Tack för att ni finns.

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: martina

<3 ni är bäst!

2010-09-13 @ 23:55:42
Postat av: Bella

Saknar er fina finaste vänner!

2010-09-14 @ 08:16:00
URL: http://laloveb.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag ville vara med! Saknar er alla finisar

2010-09-14 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0