HOFFMAESTRO

Igår var en fin dag. Jag och bästa Friday tog en redig powerwalk på närmare tre timmar. Kungsholmen till Djurgården, Djurgården runt, och tillbaka till Kungsholmen. Pratade om allt mellan himmel och jord, åt vanilj macaroons och tog en liten fika på Standvägen, on the way. På hemvägen svängde vi förbi jobbet och kramade på tjejerna och underbara Cornelia som var hos oss dagen till ära, för att visa upp sina fantastiska kreationer i butiken. Jag vill ha en kedjeväst och en kedjeklänning! Problemet är bara att det typ skulle ruinera mig. Tillbaka på Kungsholmen plockade vi upp Jen och sällsade hem till Frida. Tjattrade lite, sen gick jag och J starving och köpte sushi. Det blev en kväll uppe hos Jen på Kungsklippan med tjejsnack och tevetittande. Jag sov kvar, och idag har jag inte gjort mycket. Sprang det långa varvet runt Lötsjön och tog en powerwalk efter det. Nu ska jag sno ihop en snabb middag, ska sen tillbaka till Jen. Droppa av some things, därefter ska vi ut mot Djurgården ännu en gång. Till Gröna Lund för att se världens bästa Hoffmaestro. Tror att detta kan bli en riktigt fin kväll.

XOXO


Kommentarer
Postat av: krokko!

det var verkligen EN promenad :D - som har fått mig att börja gå till jobbet! yeey



- påååå promenad, genom staaaaaan shalalalla *per gessle låt = underbar*

2010-09-14 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0