MANHATTANS ELITE

Igår såg jag "The Last Song". Herreguuu vad jag bölade. Tror jag grät nonstop hela sista halvtimmen av filmen. Men oj vad fin den var! Se den.

Idag började jag dagen med en powerwalk till Råsunda där jag hämtade ut biljetter till morgondagens AIK match jag och mina Details-tjejer ska gå på. Något som ska bli riktigt spännande. En rask promenad hem igen för att fortsätta att uträtta lite ärenden. Unnade mig en powernap (mycket power idag) i soffan på eftermiddagen. Det måste var bland det skönaste som finns. Därefter blev det hårdträning på gymmet. Nu är jag helt slut. Dricker varm choklad och ska kolla Gossip Girl. Gossip Girl marathon ska jag ha, till och med. Jag har ju halva säsong tre att ta igen, samt de färska avsnitten av säsong fyra. Hur mysigt ska inte jag ha det?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0