POWER WALKS

Idag har jag fortsatt på mitt hurtiga spår och promenerat Djurgården runt med bästa Sara. Därefter hängde vi lite på L'angolo. Snackade skit med Joe, drack färskpressad juice och pratade om allt och ingenting. Följde med S hem där vi tittade på lite skolor i LA som eventuellt skulle kunna passa flickebarnet. Hon är också sugen på att flytta, vilket gör mig mer än glad. Ju fler jag älskar som flyttar med över pölen, desto lyckligare är jag. Kom hem lagom till Idol. Denna lill-lördag ska glamouröst nog spenderas framför teven. Massa roligt ikväll ju! Idol, Skånefruar och Kungarna av Tylösand. Underhållning och förnedringsteve, det blir inte bättre denna onsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0