RECAP

Ett par riktigt bra dagar har passerat. I onsdags träffade jag fina Julia. Dessvärre höll regnet oss ifrån att genomföra planen på promenad runt Djurgården. Istället blev det drink, vin och middag på Friday's. Därefter traskade vi ned till Utecompagniet där Sara med sällskap överraskade oss. Det blev ett par timmar och några glas rött där med fina tjejer! På hemvägen stannade vi och tog en cider på Treat, och därefter fick jag skjuts hem i J's väns Hummer.

Igår var jag på möte hos CIS (numer "Study Abroad") på förmiddagen. Pratade igenom allt och skickade in min ansökan till SMC. Nu är det bara att vänta och hoppas. Efter mötet på Drottninggatan promenerade jag till St Eriksplan och överraskade Sara på Grappa. Där åt vi lunch, för att sedan promenera tillsammans till Söder och fika på Muggen med Emma. Efter en soyalatte gick vi vidare ner mot Bondegatan och tatueringsstudion där brorsan jobbar. Hängde där lite och inväntade Simón. Pussade Sara hejdå och gick med bröderna och Daddes vänner till Bröderna Ohlsson's Garlic and Shots där vi drack öl och åt en god middag. Firade storebror en dag i efterskott.
Idag har jag varit på gymmet för första gången på i princip hela sommaren. Kändes riktigt skönt att vara tillbaka. Mötte upp Fia efter. Vi solade en kvart och snackade lite skit. Det var fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0