SANTA MONICA COLLEGE

Hittills har denna vecka bestått av två dagars jobb och två dagars ledigt. Igår hade jag en skön och slapp dag hemma. Åkte på eftermiddagen iväg med mamsen, moster och kusin för att överaska en släkting på hennes 40-årsdag. Tårta, flipperspel och lite cathing up, det var trevligt. På hemvägen blev jag avsläppt på jobbet för att gå på informationsmöte med Triwa, som vi från och med nu kommer sälja i butiken. Ett trevligt avslut på kvällen med snygga klockor, fina kollegor och ett glas champagne. Jag gillar våra möten.

Idag har jag slagit personligt rekord på löpbandet. En timmes löpning utan stopp. Så jäkla stolt. Har också varit iväg och kollat på fina kök med mor min. Renovering ute på Väddö är på G, kommer bli toksnyggt! Eftermiddagen avrundades med en härlig promenad med Felicia och våra vovvsingar.
Det allra bästa som hänt dock... är att jag har kommit in på SMC!!! Igår fick jag mitt antagningsbesked och jag höll på att trilla av stolen av lycka. Det blir alltså en flytt till LA i januari. Till värmen och till bästis. Det är lycka.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis igen fina kusin!! <3

2010-10-02 @ 18:29:59
Postat av: Denise

Tack världens bästaste kusin!!!

2010-10-03 @ 22:35:25
URL: http://dstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0