SNIPP, SNIPP

Igår kapade jag håret. En decimeter. En välbehövd decimeter med tanke på att det var ett halvår sedan jag klippte mig. Fick även utväxten färgad. Nu är jag så fin i håret så. Igår hängde jag också med fina Julia. Vi chillade lite hemma hos mig med hundarna och sen bjöd gullungen mig på sushi.

Idag har jag jobbat dagen lång. Ja, hör och häpna. Jag ska jobba varje dag denna vecka. Det känns underbart att vara tillbaka på jobbet. Så skönt att ha någonstans att gå varje dag (förutom till gymmet), men bäst av allt är all tid jag får spendera med mina fina kollegor.
Nu ligger jag i sängen och varvar ner efter en lång dag. Dricker lite chai-te och kollar MTV VMA. Bells, jag vill ha all the dirty details om vad som hände på the afterparty! Skype - vilken kväll?

 

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: B

Går i skolan 8 - 17 imorgon, men ikväll kan vi skypea om du vaknar snart :-) Annars skypedate fredageftermiddag? LOVE

2010-09-16 @ 05:03:56
URL: http://laloveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0