HAPPY IN THE CLUB

Schysst helg! Det har blivit lite väl mycket kalasande, men vafan, man lever bara en gång. Bär med mig många skratt och minnen.

I fredags var jag på en irländsk pub med mina bästa kollegor. Sjukt rolig och otippad kväll! Öl och liveband är underskattat. Jag och Brallan avslutade med ett glas vin och LA-snack/planering på Utes innan det var dags att bege sig hemåt.
Igår, lördag, tvingade systrarna Rundström med mig ut. Tur var väl det, för fasiken vilken rolig kväll vi hade! Jag dealade till mig ett deltagande av Fia på min vita månad, så nu kör vi på det I guess! Det känns bra, jag måste ändå hålla i stålarna och passar på att ta tag i träningen seriöst i samma veva. Hur som helst så hann vi med en trevlig förfest på Söder, drinks på L'ang, shots på Pure, mingel på Utes, lite dans och alkoholfria drinkar på Laroy. Härefter bytte jag sällskap och mötte upp Sara och Peter på Amba. Massa dans inne på Redroom, för att avsluta kvällen med Loka och dans på Hell's. Sen bestämde vi oss för att ha en sleepover, så jag hänkade på hem till S och P. Idag har vi bara degat i sängen. Kollat Fångarna på Fortet och Family Guy, ätit kebab och garvat åt töntiga saker.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0