WORKING GIRL

Jag har jobbat hela veckan. Jättekul har det varit, men samtidigt en omställning från att ha varit lat och mycket ledig i ett par veckor. Det tog på krafterna att komma tillbaka till verkligheten, därav har jag levt lite instängd dessa dagar. Jobbat, ätit, sovit, i princip. Inte hunnit med, eller haft lust till, att göra speciellt mycket annat. Mitt sociala umgänge har jag haft på jobbet. Jag har turen att ha goda vänner till kollegor, vilket är helt fantastiskt. Älskar mina Details-brudar.

Igår bjöds det på årets sista kräftskiva hos casa Lundblad/Persson. Som vanligt fantastiskt god mat och trevligt sällskap. Snapsvisor, kräftor och singstar. En rar lördagskväll.

Nu är det söndag och framför mig har jag en ledig vecka. Jag ska bara träna och umgås. Och njuta. Jag försöker att inte ha ångest över att vara ledig, utan istället njuta av detta. Det är ju faktiskt himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0