BIRTHDAY GIRL!

Först och främst, tack fina vänner och familj för alla gratulationer! Det betyder otroligt mycket, ni är så fina. Jag blir firad med pompa och ståt här borta. Vi började firandet redan igårkväll inne i Hollywood med middag på Saddle Ranch på Sunset. Som födelsedagsbarn får man rida på tjuren gratis, så jag ställde upp på show. Det var kul men svårare än vad jag trodde. Efter middagen gick vi och tog ett glas vin på Bar Marmont innan vi gick vidare till firandet på MyStudio. Där hade våra vänner på klubben anordnat ett firande f ör mig efter tolvslaget, så himla fint. Jag fick massa champagne och en stor Hello Kitty tårta. Kände mig som en prinsessa. Imorse blev jag väckt med frukost på sängen av min lilla familj här. Så himla fina! Idag har vi, dagen till ära, haft fantastiskt väder. 30 grader och strålande sol. Dagen har spenderats nere på stranden där vi bara har tagit det lugnt och njutit av livet. Precis som jag gillart. Nu gör vi oss iordning för att gå ut och äta middag här i Santa Monica, därefter ska vi förmodligen möta upp lite vänner för att fortsätta kvällens firande. En vän på Playhouse i Hollywood har ställt till med något firande för mig där ikväll. Jag blir otroligt bortskämd och omhändertagen här borta. Det enda som fattas idag är min familj och mina vänner där hemma. Det känns väldigt udda att fira utan er, men ni är med i tankarna hela tiden. Det finns alltid tid till att fira när vi ses i sommar! Älskar er.


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0