HAPPY BIRTHDAY HAPPY!

I skrivande stund är det några få minuter kvar tills klockan slår midnatt och blir 30e april. Hemma i Sverige är det redan 30e april - min älskade lilla Happys födelsedag! 6 år blir du idag, min fina prinsessa. Det gör ont i mammahjärtat att jag inte kan vara hemma och pussas och kela med dig idag. Ge dig extra mycket skinka och leverpastej och leka. Tänk vad åren går fort. Jag minns det som igår, dagen då jag fick hämta hem dig. Vi var på Gotland och jag minns det som en utav de lyckligaste dagarna i mitt liv. Jag skulle äntligen få hämta hem dig, min alldeles egna lilla vovve. Lyckan var obeskrivlig. Vårt första möte. Den minsta lilla varlesen jag någonsin sett, och hela min kropp bara fylldes med kärlek. Hur ledsen och rädd du först var, men hur du sedan på båten hem fick ligga innanför min tröja och känna trygghet. Hur du tittade upp på mig, hur våra blickar möttes, och du pussade mig första gången. Där och då var jag accepterad och efter den stunden var jag ditt allt, hela din värld. Det gör så ont i mig att vara ifrån dig. Hoppas du inte är ledsen som jag, matte kommer hem snart. Jag må befinna mig på andra sidan jorden, men du är föralltid mitt lilla hjärta. När jag flyttar hem sen kommer jag aldrig att lämna dig igen. Aldrig ♥


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0