SPRING BREAK!

Igår var alltså sista skoldagen på 11 dagar. Underbart! Mobasheri, min lärare i Fashion Buying önskade oss elever ett gott lov på sitt egna kärleksfulla vis : "have a nice spring break you guys, don't gain weight". Hon är minst sagt en kvinna av egen karaktär.
Hur som helst, så fort jag klev innanför dörren hemma på kvällen började vi skåla och fira vårt spring break. Efter många om och men bestämde jag och Bells oss för att dra in till Hollywood och möta upp lite vänner på Hemingways. På några minuter svirade vi om till klackar och hoppade in i en taxi. På Hemingways mötte vi upp en massa fina svenska vänner och tiden sprang iväg. Vid stänging åkte vi hem till Louise där festen fortsatte i några timmar. Där bjöds det på skönt sällskap, pizza och vacker sång. En riktigt fin start på vårt efterlängtade lov!
Hemingways påminner lite om F12 Salongen, men är mycket större till ytan.

Jag, Bells och Calle

Sköna snubbar, Natacha, Louise och Calle

Bilder (ännu en gång) lånade från Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0