THURSDAY NIGHT

Jag ligger vaken och väntar på att få skypa med min käre mor och min fina mormor. Vad hade jag gjort utan skype? Helt ärligt. Jag vet att jag kommer somna med ett leende på läpparna och alldeles varm i hjärtat efter att ha fått prata med mina älskade. Det gör mig lycklig.
Vädret i LA är riktigt soligt och varmt. Det är under dagar som dessa som man är extra tacksam att man bor vid havet och inte inne i gröten. Havsbrisen hjälper till att hålla temperaturen på humana nivåer. Igår låg jag vid poolen hela dagen, solade, badade och pluggade. På kvällen hade jag klass där det var dags för midterm tests och presentation av mitt midterm project - en kollektion på 6 klänningar som jag ritat upp. Det kändes som att det gick bra. Idag har jag hängt i skolan. Haft lite klasser och solat på en gräsmatta med Johan och Bells på lunchen. Nu har vi helg igen! Redan. Det känns som att vi alltid har helg. Två och en halv dagar i skolan går alltid så himla fort. Jag vet att jag tjatar, men herreguuu vad tiden springer iväg.

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0