MIDTERMS

Tisdag och veckans första skoldag är avklarad. Igår låg jag vid poolen större delen av dagen och pluggade stenhårt inför mina midterms som ägde rum idag. På eftermiddagen fick vi besök av L's bror + styvbror som kom hit alldeles spontant. De stannar till imorgon, då det blir utbyte av besökare. Stefan och Tim (Bells paps och bror) kommer! Superkul!
Midterms idag ja. De gick bra, tror jag. Huvudsaken är att jag känner att jag har pluggat stenhårt inför dem och har fått ut en hel del av det. Nu kan jag bara hålla tummarna för bra provresultat.
Ikväll unnar jag mig att inte plugga. Jag hade egentligen tänkt att fira det med att hänka på grabbarna och L till Venice för lite öl, men nej. Jag ska dricka te och läsa en bra bok och bara njuta. Det känns att Spring Break närmar sig med stormsteg - så jäkla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0