FINBESÖK

Imorse var jag sådär effektiv. Steg upp, direkt ner till tvättstugan och körde en maskin. Medan maskinen gick i 40 minuter sprang jag på löpbandet i gymmet som ligger bredvid tvättstugan. Därefter tillbaka upp till lägenheten och städade varje liten vrå inför vårt finbesök. Vid halv två kom Johan och hämtade upp mig och Bells och körde ut oss till LAX. Där blev det några timmar av spänd väntan innan Stefan och Tim anlände. Återföreningar måste vara bland det vackraste som finns. Vi åkte hem och firade med en öl, innan vi gick ned på stan här i Santa Monica och visade runt. Det slog mig att vi faktiskt bor här nu, att vi visar runt hemma hos oss. Konstig men fin känsla. Man blir förblindad efter ett tag, för fasiken vad vackert vi har det. Vi gick förbi en inspelning av NCIS nere på stranden, det tyckte Stefan var roligt. Själv rycker man nästan på axlarna över sådant nu, det är liksom vardagsmat i den här staden. Sedan blev det mexikanskt och margheritas ute på piren till middag. Samma ställe där vi åt min första kväll här. Att man redan kan bli nostalgisk. Nu har vi landat hemma igen. Klockan är efter nio på kvällen och vi har två jetlagade karlar som redan har slocknat i våra sängar. Vi blir uppe ett tag till för lite plugg. Jag och Bells har flyttat ut till vardagsrummet och gjort mysigt i sofforna. Omväxling förnöjer!

Happy family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0