WATER FOR ELEPHANTS

Börjar bli lite tjatigt att tala om för er att jag hänger vid poolen och solar/pluggar hela dagarna, men det är liksom så mina dagar har sett ut på sistone. Varför inte liksom. Jag fick paket idag också! En sen födelsedagspresent från världens bästa Jen. En supersöt blus och massa gott svenskt godis (som får vänta till efter dieten, hehe). Tack tack tack min fina vän!
Kom precis hem efter att ha varit och sett Water For Elephants med Sus och Bells. Vacker film. Väldigt fin. Kunde inte sluta grina när filmen var slut. Satt kvar lite extra länge under eftertexterna och lät tårarna komma, vilket jag inte var ensam om. Vi har en lugn helg här hemma för en gångs skull. Vi håller oss nyktra i och med dieten, därav inga utekvällar. Och om jag ska vara ärlig så är det hur skönt som helst. Den här helgen ska vi ta hand om oss själva. Sova mycket och ha hemma-spa. Och plugga. På söndag tror jag att jag ska gå till en massör och utnyttja min födelsedagspresent jag fick av tjejerna. De är bra fina mina tjejer, jag älskar massage.
Poolhäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0