TIME FLIES

Och jag fortsätter att njuta av sommaren i Stockholm. Jag har jobbat som en dåre men försöker maxa tiden och avsluta mina dagar i goda vänners lag. Det blir mycket vindrickande och diskussioner om livet och framtiden. Jag har så fina vänner. Det sticker till i hjärtat när jag inser att det är mindre än två veckor kvar tills vi skiljs åt igen. Samtidigt börjar jag se fram emot att få åka tillbaka till LA. Att få åka tillbaka till mitt andra hem. Jag är ledig fram till avfärden och tänkte hinna med en hel del fram tills dess. Jag börjar med en avstickare till landet imorgon. Tar bilen upp med hundarna och fina Frida och stannar nog ett dygn eller två. Lite sol, bad, rosé och avkoppling är precis vad jag behöver nu. Puss!

 

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0