A TINY HEART

Dagarna börjar dra ihop sig. På fredag bär det av tillbaka till LA. Lycka och vemod. Det gör ont att lämna alla jag älskar här hemma, igen. Samtidigt som jag påminner mig själv om hur fantastiskt liv jag har där borta också. Det här kommer bli bra. Den här veckan är det maximering av tid och multi-tasking som gäller. Intensivt umgänge med familj, vänner och hundar.
Helgen spenderades med min fantastiska familj på landet. Vi åt goda frukostar, gick på loppis i Grisslehamn, fikade gofika hos vänner, joggade, badade och solade. På söndagen firade vi vår älskade mor som fyllde år. Njöt ordentligt av det sista som mitt Väddö hade att erbjuda för det här året.
Igår hängde jag med lillasyster hela dagen. På kvällen fick jag min utväxt färgad och sen blev det drinkar med S och P på East och Ute. Lite dans på Labbet också, sådär en måndagskväll i augusti.
Idag tatuerade jag mig! Ett litet, litet hjärta på handleden. Det symboliserar kärlek såklart. Det kommer alltid påminna mig om hur mycket kärlek jag har i mitt liv. Kärlek är det viktigaste och finaste vi har. Det är också en liten gest för att visa min kärlek för de jag lämnar här hemma, nu för andra gången. Jag bär med mig er, överallt.
Jag och älsklingskusinen tog med oss hundarna och fikade hos vår goa mormor och hennes Signar idag också. Så himla fint och mysigt med morföräldrar. På eftermiddagen köpte jag och E vår favorit Vapianosallad som vi avnjöt nere vid vattnet i Gamla Stan. Sen var det dags för ännu ett avsked. Vid det här laget är jag nästan van. Kvällen har spenderats med min älskade familj framför en jäkligt bra film. En liten vovve-promenad med fina F också. Imorgon väntar en ny, fullspäckad dag och jag ska få äta kräftor! Mina efterlängtade kräftor.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0