BACK TO SCHOOL

Vi har jättevarmt och skönt här i LA, runt 35 grader varje dag. Idag började skolan igen! Det kändes som att man var där igår, trots att en hel sommar har passerat. Hur som helst kändes det bra att vara tillbaka, ska bli skönt att komma in i vardagen igen. Vi har haft ett par underbara dagar tillsammans med twinsen som kom upp på besök från San Diego. Vi har varit ute och rajat här i Hollywood, festat med Flo Rida, åkt limo, hängt på stranden och vid poolen, gått på bio, turistat, ätit god mat och haft jävligt kul tillsammans. Så fort vi har skaffat bil är det vår tur att åka ned till San Diego och hälsa på dem.
I veckan väntar skola, massa plugg samt att jag ska försöka lösa min schema-situation. Jag har inte alla klasser jag vill ha/behöver så jag har lite "crashande" framför mig. Håll tummarna att jag får det jag vill ha.
Så fort vi har röjt upp här hemma och "finslipat" så lovar jag att ni ska få se hur vi bor här uppe i vårt lilla krypin på 12e våningen!
Jag låter lite bilder få tala:
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0