CRASH!

Kom precis hem från dag två i skolan. Jag tror inte ni förstår hur trött jag är. I elva (ELVA!) timmar har jag varit på campus idag. Tur att man har fina vänner att hänga med. Hade Fashion History och Fashion Marketing som jag är enrollad i och är superexcited att sätta igång med. Båda tror jag kommer vara mycket givande. Däremellan och därefter har jag crashat (typ våldgästat och krigat för en plats med ett x antal andra djuriska elever) French 1 och en Art class. Fick en plats i den sistnämnda vilket alltid är något men inte min ultimata plan. Det blir min plan C att behålla den. Jag ska inte förvirra er med att försöka sätta er in i mitt "crashing-schema" i veckan, men basically är planen att jag endast ska klämma in mina lektioner på två dagar i veckan; tisdagar och torsdagar. Drömmen är att få en plats i franskan eller Fashion Illustration, så ni får fortsätta att hålla tummarna för mig. I slutet av veckan har jag förhoppningsvis ett besked och ett färdigställt schema för Fall 2011 i handen.
Lugnet före stormen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0