COMING HOME!

Alarmet är ställt på 4 am, det vill säga om en timme. Då var det dags igen, att ännu en gång bege sig mot LAX och påbörja helvetesresan hem. Jag säger helvetesresan för att det är så fruktansvärt ångestladdat att flyga långflyg. Men "helvetesresan" tar mig också hem till mitt paradis; min älskade familj, mina fantastiska hundar och mina fina vänner. Jag kan inte vänta längre, vill bara hem och kramas!
Min sista dag i LA för det här året har varit fin och effektiv. Jag och Bells har julshoppat och myst på The Grove. På eftermiddagen unnade jag, Sus och Bells oss en 60 minuters Swedish Massage. Det var min födelsedagspresent som jag fick i april som vi tyckte att det kunde vara läge att utnyttja såhär i december. Helt fantastisk massage hur som helst. Dock känner jag nu att jag kanske ångrar mitt val av dag. Till en början tänkte jag att det var en jäkla bra idé att gå på massage dagen innan man ska flyga i typ 15 timmar. Skönt för kroppen och musklerna att vara lite avslappnade innan flyget. Jag får nog äta upp det resonemanget. Jag är totalt mör och öm i alla muskler i hela kroppen. Känner mig halvt överkörd. Det är förmodligen så att jag måste knapra Advil i förebyggande syfte för att inte avlida i flygplansstolen. Missförstå mig rätt, massagen gjorde under för min stackars kropp, men jag tror även att det faktum att jag är tokförkyld har en roll i det hela. Man ska ju inte masseras då, det vet man ju. Kunde bara inte låta bli. Så nu får jag flyga asförkyld och asöm. Men tanken på att jag om några timmar är hemma i Stockholm och hos alla jag älskar gör att det känns sååååå värt det. Pepp!
Snart ses vi mina älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0