DEC 6

En kort hälsning innan jag somnar av utmattning igen. Guetta var grym, efterfesten på Roosevelt likaså. Tror jag. En lagom sliten tjej firade andra advent på svensk julmarknad i Downtown i söndags. Gottade i lussebullar och luciatåg. På kvällen hade vi vänner över på andra adventsfika. Vi drack glögg och kollade Sunes Jul. Älskar adventsfika. Fick ingen sovmorgon i måndags heller då jag var uppe med tuppen för att ta Ringo till parken. Hade en mysig förmiddag med honom dock, vilket följdes av en lång eftermiddagslur och pluggstrejk. Tänk om jag kunde glida på en räkmacka den här sista pluggveckan. Jag har redan checkat ut från skolan mentalt. Väntar nog lite undermedvetet på att någon ska komma och rycka mig i öronen och placera mig framför skolböckerna. Imorgon börjar jag igen, jag lovar. Finals om en vecka, och visst jäklar ska jag naila dem! Men nu måste jag sova. Klockan ringer sju och nio klättrar jag och lillen i klätterställningar i Pacific Park. Pepp!
Andra advents mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0