ROND TRE!

Här borta firas det ska ni veta. Oj vad vi firar. Födelsedagar och att skolan är över. Det är Bells birthday weekend vilket självklart firas med pompa och ståt. I torsdags började kalaset med lite folk hemma hos oss. Resterande timmar av kvällen spenderades på favoritklubben Greystone. I fredagsmorse vaknade jag med betongkeps men det var bara att kliva upp för att ta lillen till parken. Jag och Sus hade köpt en julklapp till honom så det blev lite tidig julklappsutdelning också. Alla, alltså verkligen typ alla, amerikanska leksaker låter. Dansar, sjunger eller pratar. Ringo fick ett hundgosedjur/robot som dansar, sjunger, klappar händerna och viftar på öronen. Vi blev överförtjusta i den och det blev nog Ringo också. På kvällen var det dags för rond två. Frida fyllde år och kalaset hölls hemma hos vänner till dem i deras feta penthousevåning. Massa roligt folk och bra förfest. Vi åkte sedan till Supperclub där vi dansade ett tag innan vi traskade över till Playhouse och fortsatte. Därifrån åkte jag och Susanne till Soho House där vi mötte upp Frankie och hans kompis för att sedan åka hem till dem för lite "efterfest". Där hängde vi i några timmar, sippade Cointreau och pratade om livet. Jag kanske inte behöver tala om att jag har varit en trött tjej idag. Men ikväll kör vi rond tre! Om en timme ska gästerna börja droppa in hemma hos oss och jag är inte klar på långa vägar. Det blir iallafall lite drinkar hemma hos oss för att fira Bellsibus och därefter väntar middag på Roosevelt Hotel med hela ligan.
Lånade lite bilder av Susanne från gårdagen;
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0