THE GROVE

Lördagkväll. Sitter med ett glas rött och julmusik. Stämning. Försöker komma in i pluggmode sådär. Kom precis hem från The Grove där jag och S unnade oss lite julklappar till oss själva och en kvällsbio. Äntligen fick vi se Breaking Dawn, mycket fin. The Grove är helt fantastiskt under julen. LA's största julgran, tomtar, renar i luften och snöfall varje timme. Jag älskart.
Paniken kröp sig nyss på när jag insåg att det endast är två dagar kvar till mina finals. Jag känner mig någorlunda förberedd, men känner man sig någonsin helt fit for fight? Hur som helst ska det självklart bli skönt att sätta punkt för den här terminen. Bläddra sida och gå vidare. Andas ut för ett slag. Komma hem och fira jul med min fantastiska familj. Kela med mina hundar. Krama på mina vänner. Leka i snön. Hajar ni att jag kommer hem om mindre än två veckor? Helt galet ju.
The Grove ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0