WINTER BREAK!

Kan inte riktigt inse att jag har jullov. Jag är klar med termin nummer två. Jag har checkat ut från SMC. Hallå vet ni hur underbar den här känslan är? Nästan två månader utan plugg väntar. Ska bli så skönt. Vila skallen lite. Däremot väntar en jäkla massa jobb på mig hemma, men det ska bli kul för omväxlings skull.
De senaste dagarna har jag jonglerat Ringo med plugg. I torsdags när jag äntligen kunde andas ut efter mina finals sköljde förkylningen över mig. Förmodligen är det lilleman som smittat mig. Jag är täppt, tjock i halsen och seg i bollen. Men vet ni? Jag klagar fasiken inte! Jag har jullov, jag ska festa hela helgen och jag åker hem till Stockholm och alla jag älskar på tisdag!
Nu ska vi iväg och leka med Ringo. Ikväll ska vi ut och raja. Rond ett!
Snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0