DEC 27

Klockan är tio på kvällen och jag ser i kors av trötthet. Jetlagen är envis den här gången. Igår somnade jag 20.30. Det kan i och för sig ha lite med juldagens bravader att göra. Vi firade Carros födelsedag och åt jättegod mat och drack alldeles för mycket mojito och dansade alldeles för länge på Solidaritet. Man märker att man är hemma i Stockholm igen när man vinglar hem klockan sex på morgonen. Det sker sällan i LA. Men fasiken vad kul vi hade! Jag skrattar alltid tills jag får ont i magen och kippar efter andan med mina Stockholmsbrudar. Världens bästa brudar. Oj vad jag har saknat er.
Julafton var helt fantastiskt fin. Det bästa var att få krama på min älskade släkt som jag saknat så mycket. Sen fick jag himla fina julkappar också, jag har tydligen varit en snäll flicka i år. Jag kände mig sådär otroligt lyckligt lottad på julafton, att jag har en så fin familj. Så många som stöttar mig här hemma, som är stolta över mig. Mormor är så stolt över sitt barnbarn som "lär sig mönsterkonstruktion borta i Amerikat". Älskade mormor.
Busungar på juldagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0