ENERGY PLEASE?

Imorse låg jag och snoozade oförskämt länge. Kan inte förstå varför jag är så trött. Masade mig tillslut upp ur sängen, svepte en "5 hour energy shot" och traskade iväg hem till lillen. Det blev dock ingen park idag. Kanske lite tur det för jag har ganska mycket träningsvärk av allt klättrande och fångade i klätterställningen. Bingo och Katrin tyckte att det var väldigt roligt, att jag fick träningsvärk av det. Jag måste nog börja träna igen. Jag och Ringo gick hur som helst istället till en "lekstuga" för barn där vi spenderade förmiddagen tillsammans. Lekte och målade och hade kul!
Ikväll hade vi Nate över på middag. Nate bodde granne med oss i Santa Monica och kom att bli en vän till oss alla. Det var länge sedan vi sågs så det var väldigt trevligt att träffas över lite vin och en grekisk sallad. Vi pratade mycket om hans filmprojekt och övernaturliga fenomen. En trevlig kväll som toppades med lite chokladbolls-bakning. Nu ska jag "tänka på refrängen", har ännu en tio-timmars dag i skolan att överleva imorgon. Den näst sista tio-timmars dagen för den här terminen. Ha! Välsmakande ord. Nu ska jag sova med franskaboken.
Sötkorvens mästerverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0