BONFIRE

Idag vaknade jag upp riktigt krasslig. Det kommer i högsta grad olägligt då jag börjar skolan på tisdag. Jag har dock sett till att vila hela dagen och proppa i mig vitaminer och vatten, ska göra detsamma imorgon. Förhoppningsvis mår jag bättre på tisdag. Jag får helt enkelt inte vara sjuk - dyker man inte upp på uppropet av sina klasser blir man droppad från klassen. Med andra ord kommer jag befinna mig på skolan om jag så har 40 graders feber.
Anyways, igår var en fin dag. Riktigt underbar med fantastiskt väder. Började dagen nere vid poolen i solen. Tror jag har uppnått mitt mål att vara "brun och fräsch" till skolstart nu i alla fall, hehe. Vid tvåtiden gick jag, Bells och Sus bort till LOEWS där Liselott och gänget satt och levde loppan. Ni vet en sådan där underbar dag då man sitter ute i solen, dricker gott och skrattar, njuter av livet till fullo och struntar fullkomligt i vad klockan är. Senare på kvällen förflyttade vi oss till stranden borta i Marina Del Rey för en bonfire fest. Typiskt amerikanskt med en brasa på stranden där man grillar och festar och har a good time.

Ikväll ska vi laga egen pizza här hemma. Mina fina tjejer står och förbereder allt medan sjuklingen ligger nedbäddad i soffan och inte får beblanda mina baciller i degen. Vi ska i ren söndagstradition äta gott och titta på Solsidan. Hoppas ni mår bra där hemma ♥
På LOEWS
Jag och Charlie pussas (Jonathans fina rescuedog)
Bonfire-party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0