WEEKEND!

Fredagen innefattade både nytta och nöje. På dagen regnade det, så jag och Bells stängde in oss på Starbucks i ett par timmar. Pluggade massor och drack kaffe i mängder. På kvällen trotsade vi regnet (ännu en gång) och drog på förfest hos de underbara tjejerna i Hollywood. Alltid lika trevligt. Därefter blev det dans och drinkar på Playhouse. Jäkligt rolig kväll. När klockan slår 2 am slutar man servera alkohol på krogen i det här landet, så igår vid den tiden byttes spritflaskorna vid bordet ut mot brickor med massa god junkfood. Nuggets, pommes, toast, buffalo wings, you name it. Ett klockrent koncept som borde anammas hemma i Sverige tycker jag. Hur som helst, efter lite käk drog jag och Bells med en fransman upp i hillsen på efterfest. Vi vände dock i dörren och tog en taxi hem istället. Vi arrangerade vår egna efterfest, jag och Bells, i sängen med en massa chips.
Idag har vi åkt runt i Hollywood på en massa ärenden. Avslutade dagen med lite nödvändig shopping på Marc Jacobs på Melrose, där vi sprang in i Topmodels runway-diva-coach-extraordinaire Miss J Alexander. Ikväll har vi ätit tacos här hemma, kollat på film och slumrat i soffan. Sådär lagom avancerat.

Taggade tjejer i taxin


People


Fina Emma, Lisa och Susanne


Jag och Emma (bild lånad från Susanne)

Flickor på rad (bild Susanne)


Playhoooouse

Kommentarer
Postat av: Evelina

Saknar dig kusin! Skönt att veta att du har det bra nere i LA iaf. Pussar <333

2011-02-27 @ 22:49:31
Postat av: felicia

i love it! det helt wonderful mina små snyggisar! saknar er!! får planera en tripp sen i höst. puss pusss love u deciiise haha ;) <3

2011-02-28 @ 10:57:33
URL: http://inparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0