CHILL

Tog en lång sovmorgon denna lördag, det är vi värda. Jag känner mig som en ny människa. Sitter i fönstret och tittar ut mot gården, ser en kolibri flyga omkring, lycklig.
De senaste dagarna har vi bara gjort lite vad som fallit oss in. Sovit, strosat runt på stan, solat, ätit fantastisk sushi och druckit drinkar under happy hour (så pinsamt billigt), haft vänner över hos oss för en trevlig kväll. Igår var vi på bio på premiären av "The Roommate", Leighton Meesters nya film. Den var helt okej. Idag måste jag storhandla mat. Sen ska jag nog ta en lång springtur på stranden. Ikväll ska vi ha myskväll hemma framför melodifestivalen. Väldigt tacksamt att playkanaler på nätet existerar. Med andra ord; lugnaste helgen sen vi kom hit. Jag älskart dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0