VALENTINES DAY

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag, mina vänner. Själv har jag legat nedbäddad och kurerat mig. Känner mig mycket bättre nu och ska nog orka skolan imorgon utan större problem. Vår valentines day här hemma består av chokladdoppade jordgubbar och Gossip Girl. Dagens höjdpunkt var dock paketet från min käre mor, som lägligt nog kom fram idag. En tidning och massa gott svenskt godis som jag gillar - tack mamma, du är bäst! Min kärleksförklaring idag går ut till dig; för att du är världens finaste, för att du stöttar mig i allt jag gör, för att du står ut med denna stora saknad för min skull. Jag är stolt över att du är min mamma, min coola mamma. Jag älskar dig mer än allt.
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0