VOYEUR

Igår hamnade vi på Wokcano för att käka sushi på happy hour igen. Så. Jävla. God. Sushi. Några drinkar slank ned då det är så fruktansvärt billigt (ca 30 kr per drink) och helt plötsligt laddade vi för utgång i Hollywood. Vi drog hem och fixade oss, lyssnade på 90-tals godingar och grävde i varandras garderober innan vi tog en taxi in till Voyeur. Lätt coolaste klubben jag har varit på här, hittills. Litet och intimt till ytan, trendig publik, grym musik och coola topless tjejer som står och poserar och dansar uppe på bardisken. Det blev en galen kväll. Träffade en snubbe från New York som tydligen hostar en fest på Playboy Mansion om en vecka dit jag blev inbjuden. Vi får se om det blir ett besök på det legendariska mansionet nästa fredag. Stötte på svenska Mohombi som också bor här, hängde lite med Axwell och Ingrosso, Gry Forsell (!?) var också där, samt Frankie från The Hills. Tydligen var även Johnny Depp där men det måste jag ha missat. Den svider lite. När klubben stängde och vi satte oss i taxin för att åka hem kom Mohombi och drog ut oss ur bilen och tvingade med oss i hans limo istället. Vi åkte till hans studio och hade efterfest i några timmar. Limon skjutsade sedan hem oss till Santa Monica, med ett drive-thru-stop på Jack In The Box. Låt mig säga såhär, idag har jag inte rört en fena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0