FURNITURE!

Äntligen har vi möbler!!! Äntligen har vi ett riktigt hem, ett hemtrevlig möblerat hem. Vi hyrde en lastbil idag och fick hjälp av Liselott's vän Philippe att köra och flytta över allt från den gamla lägenheten. Ännu ett tufft flyttlass att bära upp och ned och fram och tillbaka, men nu är allt på plats och vi stormtrivs i vårt lilla hem. Vi belönade oss med god take-away-sushi och samlades runt vårt vardagsrumsbord (läs: inte på golvet) för middag.
Dagen började med frukost i solen på vår gård och skype med min fina familj. Spenderade förmiddagen i en solstol vid vår pool och bättrade på "brännan" lite. Mitt mål är att bara brun och fräsch till skolstarten i februari.
Lilla jag på Hollywood Blvd häromdagen

Kommentarer
Postat av: friidi

Jag älskar batman i bakgrunden..

2011-01-21 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0