HOLLYWOOD I DAGSLJUS

Igår, måndag, tog vi bilen in till Hollywood där vi hängde hela dagen. Strosade runt på Hollywood Boulevard och The Walk of Fame, åt lunch på Hollywood & Highland, åkte på sightseeing uppe i hillsen och turistade vid Hollywoodskylten. När solen gick ned styrde vi mot The Grove, världens mysigate utomhuscentrum i West Hollywood, där vi shoppade lite på Victoria's Secret och Forever 21. Åt middag och drack en drink (Felix körde bilen) på The Cheesecake Factory, och sen storhandlade vi mat på Ralph's.
Idag har jag haft möte med en counselor på skolan som hjälpte mig med tips på hur jag ska lägga upp mina studier. Därefter gick jag och Bells ned på stranden där vi låg och bättrade på brännan och tjattrade i några timmar. På eftermiddagen blev det en powerwalk längs strandpromenaden bort mot Venice och tillbaka. Nu har vi ätit middag på golvet som japaner (vi har fortfarande inget matbord) och ska snart gå och lägga oss. Imorgon har jag inga storartade planer, funderar på att lägga mig på stranden och ta det piano med en bok.

Kommentarer
Postat av: fffffffffffridi

alltså denise!??! HUR bra ser ni ut o haaaaa det då!? springer runt i klänningar!?



aaaaaaaaaaaaaaaaah hahaha =) åååh ser så himla bra o undedrbart ut <3

2011-01-19 @ 18:56:18
Postat av: Denise

Älskling!!! Hihi, vi har det riktigt fint här. Därför tycker jag att du ska boka flygbiljett och komma så fort du bara kaaan. Miss you <3

2011-01-20 @ 04:37:11
URL: http://dstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0