LAUNDRY DAY

Idag har det varit mulet och trist här i Santa Monica. Planerna på stranden blev inställda, istället blev det tvättdag! Yay. Hela lägenheten är för tillfället full med blöta kläder som hänger exakt överallt. På eftermiddagen promenerade jag och Bells till Starbucks på 3rd där Malin och Felix också satt. Började enrolla och requesta kurser, fikade och tjattrade lite. Nu är vi hemma igen och jag äter min första fattiga studentmiddag: nudlar. Vi fick precis ett samtal om att Liselott har landat och är på ingång! Snart är vi Fantastiska Fyran här på Fjärde gatan.

Jag har glömt att nämna för några av er att jag har bytt telefonnummer, ni når mig numera på 310-430-5992.

Love and miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0