THE END OF 2010

Så, vad har jag haft för mig på sistone? Lite briefly;Jag har jobbat julrush och njutit av att hänga med mina fina kollegor. Jag har varit på hundmässan med min älskade mor och tittat på alla fina vavvor. Jag har haft en fantastisk syskonkväll med mina bröder. Jag har gråtit. Jag har haft ångest över flytten. Jag har varit lycklig över flytten. Jag har överraskat bästis när hon kom hem på blixtvisit från LA. Varit lycklig över att ha henne hemma och nära. Jag har rensat mitt rum. Jag har firat en fantastisk jul med min familj. Jag har haft vinterkräksjukan och trott att jag ska dö. Jag har umgåtts så mycket jag bara har kunnat med min fina familj. Njutit av varje sekund. Jag har varit magsjuk igen. Jag har pussats och kramats och lekt med mina älskade hundar. Jag har åkt pulka i natten med fina vänner. Umgåtts med världens bästa vänner i den mån jag räcker till. Avslutningsvis har jag har firat ett fantastiskt nyår. Typ så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0