VECKAN SOM SPRANG FÖRBI

Veckan kom till slut. Veckan som jag både fruktat och längtat efter. Sista veckan hemma.

Inledde måndagen med en 50 minuters massage på Ugglapraktiken på Söder, därefter spenderade jag dygnet med min fina kusin. Tittade på film, myste hemma och började tänka packning. Under tisdagen var jag hemma och njöt av att vara med familjen och hundarna, fortsatte med packningen. På kvällen kom Salva, Rebecca, Simón, Dadde och Kajsa över på middag. Min lilla familj på brorsans sida. Mycket fin kväll, fick också håret toppat och färgat av bästa Salva. Igår, onsdag, började jag och Sus dagen med storhandling inför kvällens avskedsfest. Därefter kom Jen förbi och vi hade lite kvalitetstid. Mamma lagade spaghetti och köttfärssås (kommer sakna!) och Evve kom och joinade för middag. Därefter var det dags för avskedfest i Sus villa. Vilken fantastisk kväll! Jag har så otroligt fina vänner, ni är helt jävla underbara. Kan inte förstå vad jag har gjort för att förtjäna er, fina. Tack för att ni kom och gjorde min kväll! Jag kunde inte vara lyckligare.
Idag har jag haft lite ångest. Ångest för att lämna allt. Intalar mig själv dock, gång på gång, att jag inte lämnar något (för i helvete!). Jag flyttar bara bort ett tag. Hur som helst kände jag för att bara vara med mamma och hundarna idag. Vi gav oss ut i snökaoset och åkte och hälsade på både morfar och mormor och Signar. Mina fina morföräldrar. Världens bästa. Sen blev det pizzamiddag här hemma med lilla familjen och jag har (nästan) avslutat min packning. Och nu ligger jag här i sängen med min älskade Happy. Pussar och kramar extra mycket på lillälsklingen. I princip min sista natt här hemma. Åtminstone min sista hela natt, då jag imorgon ska upp mitt i natten och åka till Arlanda. Det känns helt sjukt, men samtidigt bra. Jag känner mig mer och mer trygg inför vad som komma skall.
Brorsan, Kajsa och jag under gårdagens avskedsfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0