DÖR PLUGGDÖDEN

Finalsperioden är precis lika brutal som jag anat. Stress och prestationsångest. Total fokus. Dock väldigt lärorikt, vilket gör det hela rätt roligt ändå. Jag vill ju lära mig, jag är ju här för att lära mig. Idag är jag helt utpumpad på energi. Har legat i solen hela dagen och nött Fashion Buying och under solnedgången tog jag en joggingrunda på stranden. Det är så otroligt vackert här nere på stranden, speciellt när solen går ner och alla färger blir fantastiska. Stannade till och tittade som en fån på ett så himla fint bröllopspar som tog sina bröllopsbilder på stranden. De stod och pussades framför havet, solnedgången och piren och romantikern i mig kröp fram. Ville nästan grina lite.
Nu är jag nybadad och fit for fight för kvällen , för ikväll väntar.... wait for it...... plugg! Och kanske Breakfast at Tiffany's. Blev jättesugen på att se den. Det är en av mina absoluta favoritfilmer. Magisk är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0