FINALS

Igår hade jag alltså mina två viktigaste finals som jag har lagt ned så mycket tid på den senaste tiden. And I nailed them! Nu kan jag äntligen slappna av lite. Två finals to go. Fick tillbaka mitt sista projekt i Fashion Buying också, där jag designade en smyckeskollektion för Victoria's Secret - satte full pott. Min lärare valde till och med att behålla mitt arbete för att hon tyckte att det var "så bra". Lite egoboost sådär en tisdag. Avrundade dagen med att sy på min final klänning i fem timmar. Fem timmar! Var helt fyrkantig efter. Unnade mig ett helt paket Ben & Jerry's på kvällen.
Ikväll har jag en final i Color Analysis, så ni kan ju gissa min sysselsättning idag. På torsdagkväll när skolan är över för den här terminen är det jag som går raka vägen till vår market efter skolan och köper en flaska bubbel.
6 dagar kvar till jag sätter mig på planet. Flygplanet som ska ta mig hem till svensk sommar och alla jag älskar.
Happiness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0