CRIBS!

Tänkte att det var dags att visa er runt hemma hos oss. Välkomna!

Här bor vi, fyra dårar, i lägenhet 310

"Hallen"

Dining area

Här pluggar vi dock mer än äter

Köket


Kylskåpet. Ett tappert försök till att bli nyttiga...

Världens skönaste soffa

The livingroom

Ett gäng Andy Warhol citat pryder väggen

Öppning in till hallen som leder in i sovrummen

Påväg in till mig och Bells

"text-align: center;">
Mitt och Bellas sovrum

Mitt nattduksbord, Happy och Chiquita är med mig när jag sover <3

Vår fina tavla

Spegelgarderober


Dörren går in till badrummet

Badrummet

Duschen

Genom badrummet kommer man in till Sus och Liselott

Susannahs och Liselotts sovrum


Badrum nummer två

Utsikt från balkongen

Poolen

Sådär! Hojta till om ni vill komma och hälsa på, vi har plenty of room! Love.

Kommentarer
Postat av: marreeee

Jag kommer och hälsar på flera gånger i höst hoppas jag :) <3

2011-03-10 @ 13:04:24
Postat av: Denise

Yaaaay! Du är så himla, himla välkommen :) Hur blir det i höst, blir det San Diego darling?

2011-03-12 @ 06:00:02
URL: http://dstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0