SATURDAY, SUNDAY

I lördags kom sommaren tillbaka till LA. Vi har inom loppet av några veckor gått från sommar, till höst, till vår, till sommar. Vädret är med andra ord ganska oberäkneligt såhär års. Söta Claudia fyllde år i lördags, vilket firades med en underbar BBQ fest uppe på deras takterass i Venice. Mycket fin eftermiddag och kväll, fantastisk utsikt, fina vänner, gott rosé, grillad mat (!) och vacker solnedgång... Senare på kvällen blev jag övertalad att följa med ut, så vi drog hem till fransmännen och sen följde jag och Bells med dem till Eden. EC Twins spelade - då kan man inte ha tråkigt! Världens snällaste Nima kom och hämtade upp oss med bilen vid två-tiden, så vi kom hem ganska tidigt och smärtfritt.
I söndags gick vi med Sofie och Kickan, som sov hos oss på natten, och käkade bagel-brunch. Vi svängde också förbi Europeiska butiken där jag unnade mig knäckebröd, kaviar, laxpaté och PRÄSTOST för 40 dollar, hehe. Saknar man Sverige och svensk mat så gör man. På kvällen kom Claudia, Johan och Felix över på Taco- och Solsidan söndag. Jättemysigt. Övrig tid under helgen har jag varit nedgrävt i plugg, likaså idag. Imorgon väntar två quiz och en project-presentation, nu blir det med andra ord kaffe och nattplugg!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0