THE STANFORDS

Igår var en bra kväll. Vi började ett stort gäng hemma hos Jenny, Johanna, Patrik och Viktor i deras härliga 4-vånings-lägenhet. Grillade kött, drack rosé och hade det allmänt trevligt med alla goa svenskar! Efter några timmar fick vi skjuts in till Voyeur där vi hängde ett tag. Drack champagne och dansade. Stod och snackade med en kille från Texas som jag tyckte hade en tuff tuppkam, det visade sig att han är skådis/artist i Glee. Han var cool. Hur som helst, vidare till Roxbury där det blev ännu mer dans. Därefter begav vi oss upp till hillsen för efterfest i en fet lya. I hallen hängde massa tavlor på Marilyn Monroe som var tagna i just det huset på henne under 60-talet. Där bjöds det på pizza vilket var väldigt uppskattat. Vi satt mest ute vid poolen, njöt av den fantastiska utsikten över LA och pratade med fransmän. Vidare hem i en taxi där jag, Nima och Bells låg och snarkade på varandra i baksätet. Jag sov riktigt gott sen när jag väl landade hemma i sängen.
XXX

Kommentarer
Postat av: Marty

var kommer alla svenskar ifrån?

känner du annat folk? ;)



puss!!

2011-03-14 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0