ENERGY, PLEASE

Vi är så trötta, så trötta tjejer här hemma. Misstänker att det är en kombination av en busig helg och elaka bakterier. Får verkligen inte bli sjuk nu. Peppar med massa sömn och vitaminer. Låg och tog en lång nap nu innan min kvällsklass, men vaknade i ett ryck av en designidé till ett utav mina final projects. Kunde inte somna om sen. Men fantastisk känsla det där, när det bara kommer till en. Jag har många projekt som ska in såhär i slutet av terminen. Mycket designa och var kreativ, vilket betyder mycket brainstorming innan man kan sätta igång. Men hellre det än att sitta nedgrävd i böcker. Det kommer jag i och för sig också behöva göra. Hur som helst så fick jag tillbaka ett utav mina projekt idag som jag hade presentation på för någon vecka sedan - ett solklart A. Det lönar sig att kämpa. Jag ska verkligen fokusera på skolan nu den lilla tiden som är kvar. Jag har gett mig själv utegångsförbud fram till storebror kommer hit på besök, dvs. om tre veckor. Dessa två helger innan han kommer ska jag mest plugga och ta hand om mig själv. Kanske sola och bada lite rå.
I lördags blev det alltså utgång igen. Faktiskt en otroligt rolig kväll, helt klart värt att spendera hela söndagen i sängen för. Vi började ett glatt gäng här hemma hos oss, för att sedan åka in till Roxbury och dansa och hänga med massa goa vänner. Avslutade på efterfest uppe i Hillsen där jag (pinsamt nog) bland annat hängde med "The Situation" från Jersey Shore. Helt klart en udda karaktär. På söndagen unnade vi oss en dag där vi inte rörde en fena. Himla skönt och välbehövligt.







Haha, bjuder på sista bilden! Mina flickor är så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0